Friday 28 May 2010

»Last school day

Mood: TOTALLY HAPPEH AND EXCITED!
Listening to: Avril lavigne - things I'll never say
Consuming: Juice
Reading: Chatroom logs and Secrets~
Watching: Fairly odd parents
Addicted to: Nothing
Doing: replying CR and dA messages


Today is it last school day!! a fantastic day I will never forget xD
Danish time:

Okay jeg var jo mimer~~ så folk stirrede total meget på mig i bussen... det var iskoldt D: jeg havde ultra lår korte short på!... her er en tegning af mit out fit~ :3

men i hvertfald, havde det mega sjovt med barberskum og karamel kastning!~ x3 mega hyggeligt og mega awesome!! xD især fordi nogle af de kostumer der var der var mega AWESOME! 8D Elskede Anjas Cheerleader kostume, Natachas Army, Yasmin og Linas avatar osv.~~ xD og self! NARUTO! Det var så GENIALT!! seriøst Emil du er et geni! xD Hmm hmm~~ ^^ damn Genius~~ nå men i hvertfald det begyndte at regne ;U; ULTRA KOLDT, især når man får koldt vand på sig! xDD men efter det skulle vi dele priser ud~~ Vi var den eneste klasse som faktisk lavede noget andet end bare priser! xD Vi lavede en Quiz~~ Hvor uoriginalt... Hmm.. men megety sjovt alligevel~~ Er ret glad for at det var klasse lærer som vandt quizzen xD LOLZ.. men efter det skulle pigerne/nogle af pigerne kåre årgangens lækreste dreng... og man kan ikke rigtig sige jeg var tilfreds med vinderen, han er vel fin nok, men for at være ærlig tænkte jeg på en anden ♥ my weirdness huh?.. men i hvertfald så var der fodbold~ eleverne vs. lærerne. Sååå koldt.. vi måtte jo ikke skifte tøj eller noget, så vi stod i det våde barberskumeret tøj. ;U; jeg tror helt sikkert at det gjorde min forkølelse værre... ^^;; men havde det sjovt.. fatter stadig ikke jeg gad se fodbold OTZ RØV SYGT.... men alligevel hyggeligt at stå og snakke med Natacha og Anja~~ Føler mig måske en smule meanie.. altså yeah xD jeg var jo ovre ved Emil og spørge om jeg ikke måtte låne hans jakke... så han løb rundt i korte ærmer i regnvejret.. Har måske en smule dårlig samvittighed nu.. men jeg er glad for han ikke blev syg Y____Y Sry EMIL!.. men din Naruto jakke passede da total perfekt til mit mimer kostume huh? xD okay måske ikke __ __;; FAAAIL OTZ... men i hvertfald jeg gik halvdelen inde i kampen...

Det var bare ret surt at solen begyndte at skinne lige så snart jeg kom hjem _ _ men jeg fik mig et dejligt varmt bad og for FØRSTE gang lagde jeg make-up og brugte fake lashes~~ ikke fordi vi skulle ud og spise med vores lærere men fordi der var fest bag efter ♥ så mit hår fucked lidt, og min bror sagde jeg lignede en Bitch.. Tak siger jeg bare.. )0(.. men i hvertfald Yugi og Celia var ret overbevisende om at jeg ikke gjorde.. men tror det er en bedømmelsessag! xD men så:

Restaurent tiiid~~ ♥ Vi var på en kinesisk og vejret var total fantastisk skønt eller solen skinnede så var virkelig glad~~ ♥ brugte btw min Chrome kjole~ ♥
Der var næsten ingen da jeg kom, eller der var ingen da jeg kom. Jeg griner stadig lidt over hvordan Chuky kiggede på mig. Må have set sjovt ud, jeg mener gå fra Mega Nørd til bitch looking girl xD men yeah blev så også mega glad over at folk hilste på mig.. normal ting i skolen: folk går lige forbi mig... men drengene kom faktisk over og gav mig et kram~~ Yayness xD kunne dog ikke tåle alt den opmærksomhed som caroline, mest Anja gav mig da de kom.. Jeg blev ved med at tænke: STOP LOOKING >//<;; Jeg tager ting folk siger og fortæller mig meget personligt uhm?.. for der er jo en grund til at de siger det~~ de 2 ting som rørte mig mest var nok Anders på restaurenten: Haha Lina, du min nye kæreste.. jeg ved jo godt han jokede, men morer mig stadig over det.. selv om Anja sagde det var fordi de nok var lidt fulde allerede.. men I am pretty sure de ikke var, de begyndte først at drikke efter der faktisk.. Anja kom jo også lidt senere ^^; men det var virkelig hyggeligt, især at snakke om gamle dage, blev helt rørt ville gerne græde, og alligevel var glad for det hele er ovre~~ [Edit note: og dog alligevel nu, er jeg ret trist over det hele er slut, nu hvor jeg endelig er begyndt at komme godt ud af det med folk i klassen er det hele forbi D:] men lol tror også alle drengene har spurgt mig hele ugen om jeg skal være fuld.. og jeg har altid svaret Nej...? også kigger de bare total chokeret på mig og siger: "Hvorfor ikke? koom nu?" meget morsomt faktisk xD Gad egentlig vide hvordan jeg er fuld.. min bror og grandfætter vil også gerne se mig fuld LOL.. ^^; men i hvertfald efter restaurenten tog vi toget fra islev til ryparken~~ Drengene var så pinlige i toget.. så begyndte de at synge en sang om mig om jeg kunne drikke en øl? >0< hvad skete der lige for det?.. må indrømme jeg ikke kunne lade være med at grine bare lidt xDD de andre i kuponen tænkte nok vi var lidt weirdos.. kunne godt lide at Anders glemte at stå af toget ved Ryparken xD LOL

men til festen: RØV SYG, de spillede kun rap og hip hop! D: not my taste in music... ^^; og folk drak jo bare hele tiden.. så jeg sad for det meste bare i baren og snakkede med Pernille og Michelle~~ ^^ men senere blev det lidt federe der kom noget mere musik og folk var efterhånden blevet lidt berusede~~ xDD var oppe og danse et par gange med Natacha, Anja og Caroline. Jeg løb vidst også ret meget rundt, fra garderobe til udenfor til baren og deromkring.. sådan var det i 2 timer ca. da LIGEPLUDSELIG; kom der nogle random mennesker, i starten troede jeg det var nogen som skulle hjælpe til i baren eller sådan, men åbenbart ikke.. for pludselig begyndte de at putte deres ting i vores garderobe som manden vi havde lejet lokalet af havde lovet vi ville få for os selv. For der skulle åbenbart komme nogle andre som vi skulle feste med.. IKKE FEDT! Så blev der diskussion... næsten slås kamp. Jeg blev total paranoid og forstod ingenting og vi kom op at skændes med de 20 årige som var der. Vi fandt så ud af at de også havde lejet lokalet aka. vi var 2 som havde lejet det samme lokale, men de havde så betalt mere for måde DJ og lys. Hvorimod vi kun havde betalt for at få lov at være der. Jeg blev så bange/paranoid da de bad alle 9ende klasserne om at gå ud, var virkelig bange for de ikke ville lukke os ind igen.. Pigerne var virkelig sådanne nogle bitches.. 1. de kunne ikke tale pænt 2. de var virkelig bitchede 3. de var total sure -0- altså vi kunne ikke bare være der begge to? NEJ åbenbart ikke..
så det endte med jeg så gik ud. jeg begyndte næsten at græde, tror det hjalp lidt at Elena og Eva var positive~~ men i hvertfald, vi måtte så ikke gå ind efter det så der stod vi så ude i 1-1½ time tror jeg.. og Eva begyndte at fryse. Fordi de ikke ville lukke os ind så maste jeg mig ind for at hente hendes ting. LOL så mega sjovt ud... Der var nogle drenge bag mig der prøvede at stoppe mig og ham dørmanden prøvede også, men jeg kunne vidst lige masse mig ind fordi jeg er så lille xD. Dog kom 2 bitches så hen til mig og sagde jeg ikke skulle skubbe og skreg hold kæft til mig hele tiden. Det eneste jeg kunne sige til det var: Okay hør her, min veninde står udenfor og fryser, og vi må ikke engang komme ind og hente vores ting? så jeg var lidt nødt til at masse mig ind? men self lod de mig ikke tale ud og blev bare ved med at sige: hold kæft lad vær med at skubbe min veninde bla bla bla.. -__O;; og på vejen ud var jeg ret pissed så jeg sparkede/smadrede nogle stole i gulvet. Yeah temperamentsfuld... da jeg så kom ud igen blev eva så glad.. ;U; elsker happiness~~ men så kom Natacha hen til mig og sagde: FUCK jeg har glemt mine sko derinde.. xD også var jeg inde igen ^^; denne gang fik jeg at vide at nu måtte vi godt gå ind vi skulle bare spørge så jeg spurgte. og fik lov at komme ind, eller jeg gik ind før han svarede mig ^^; gik under hans arm.. da jeg så var på vej ud igen efter jeg havde hentet skoene stoppede en af bitchene mig så og sagde: jeg hørte du væltede nogle stole da du gik. Jeg var vidst lidt flabet da jeg svarede hende: Hvad? Jeg var sur Okay? Jeg måtte jo ikke til skubbe til folk vel? stole er jo ikke ting? hun så ret irriteret ud.. men da jeg så kom ud og gav Natacha skoene begyndte jeg så også at græde. Jeg kunne virkelig ikke forstå hvorfor det var endt sådan her. Hele dagen havde jeg tænkt: Det er den sidste mulighed jeg har for at passe ind og shine like a star. også skulle det hele ødelægges sådan?! men Natacha sagde i hvertfald det så ret sejt ud, den måd ejeg bare gik ind på ^^; og Anja var glad for at jeg ikke gjorde mere, da jeg ville have kunne fået bank da de jo var ældre. og hendes positive trøstende ord var virkelig hjælpende: Lina det er dem som er nogle idioter, det er dig som er den søde her. ♥ Gal jeg kommer til at savne din posivitet Anja og din Muntre og weird humor Natacha~~ håber vi på en måde kan holde kontakten~~ ^^ [selv om ingen af jer læser det her LOL ♥] men så trådte min total negative side så frem.. [indsæt Linas onde hævngerrige tankegang her.. indeholder pistoler og knive 8D] Til sidst endte det så med at vi gik. Vi fik også pengene tilbage fra lokalet så vidt jeg ved i hvertfald xD men vi stod også ude foran lokalet i 1 time mere på at alting skulle falde på plads. Morede mig ret meget ved at tage Antons ting all the time.. Hat, Solbriller~ x3 Enten er drengene fra min klasse dovne ellers er de bare nogle opgivere? xD Jeg løb fra Emil i engelsk da jeg tog hans kasket xD og løb fra Anton da han ville have sine solbriller tilbage LOL.. x3 i sidste ende gik vi så alle sammen. Hver til sit. Ret nederen at slutte sin sidste skoledag på.. hmm hmm? Anja og Caroline gik lidt tidligere. De gik glip af noget faktisk.. ^^; men i hvertfald på stationen snakkede jeg lidt med folk, ingen vidste jo helt hvad der skete nu.. og hvis i overhovede har tænkt over hvad nummer 2 ting som blev sagt til mig rørte miig mest er så var det; da Anton kom hen til mig efterhånden som folk begyndte at tage hjem. Han kom hen og spurgte hvordan jeg kom hjem, ikke os [Natacha stod ved siden af mig] men MIG.. *so random fail.. LOL* sagde så jeg blev kørt af Natacha[vi skulle faktisk være sammen xD] og så sagde han bare 'godt' like godt du kommer sikkert hjem.. >//w//>;; Tænker jeg for meget? xD LOL FAILISH! men i hvertfald jeg tænker hele tiden over hvad han havde sagt hvis jeg havde sagt nej?.. spurgt om jeg ville høre med i toget? eller taxa eller hvad det så endte med at han og de andre drenge gjorde.. ? ligesom jeg er ikke kommet over Anton og Emil ser Naruto.. Virkelig.. ^^;; tænker for meget.. Klæbehjerne = DØ! D: men ud over det.. Der var slåskamp på stationen.. Der var en som havde sparket en også noget med blod tror jeg? ved ikke politiet kom i hvertfald.. og alle var bare like: SKYND JER VÆK! selv om mig og natacha bare tænkte; Why? vi har sku ikke gjort en skid? hmm hmm? men ud over det så ventede vi på Natachas mor kom efter folk havde kørt med toget.

Vi mødte den her mand?.. som skulle hen på den adresse vi lige var gået fra.. Lyngbyvej 101. Tro mig jeg var så tæt på at smadre ALT mit had i hovede på ham.. han var en del af den gruppe som havde ødelagt min aften fuldstænding... og det eneste han gjorde var at spørge om vej.. jeg må indrømme jeg havde fordomme i starten.. da han sagde han havde fødselsdag tænkte jeg bare: Yeaah right.. men han havde seriøst fødselsdag.. han var en af de 3 som holdte festen... og han var så venlig, han sagde faktisk han gerne ville høre om alt mit ævl og brokkeri over det der var sket, men dem han var sammen med var bare like: Lad os kommer videre man!! og jeg kom vidst hele tiden til at sige dig eller din.. og han grinte bare og sagde: det ikke min skyld vel? jeg var der jo ikke. Jeg blev i så godt humør af at tale med ham, selv om jeg ikke nåede at fortælle det hele inden han gik.. blev ved med at undskylde fordi jeg lod alt mit had ramme ham lidt.. men han så ud til at være vildt forstående... ville ønske jeg fik hans navn. Jeg gav ham endda mit og vi trykkede hånd lol.. var total negativ imod ham i starten ville ikke tage hans hånd og alt muligt, men jeg var total uretfærdig imod ham, han havde jo intet gjort. Han kendte også kun 1 derovre eller sådan. Jeg underskylder Tilfældige mørke mand som var vildt flink og havde fødselsdag d. 28 Maj ^^ han duftede faktisk lidt af chokolade xD

men yeah vi kom hjem til Natacha og lå i sengen og snakkede og diskutere aftenen og fremtiden efter sommerferien~~ ♥ ♥

A day I would never forget turned out to be the worst day ever... and then It became memorable too ♥


リ ー ナ ★ O U T

No comments:

Post a Comment