Sunday 9 May 2010

» Svs con 2010 ♥

Mood: Happeh yet a bit sad~
Listening to: Quiet - Lights
Consuming: Mcdonald (^)3(^)b
Creativity: Nothing
Addicted to: Quiet - Lights~ ♥
Doing: Crying... I'm so sad that the con ended~ but I am crying tears of happiness..

Stopping blogging in English... maybe there will be some entries in English but mostly in Danish... because I don't feel motivated when I write in English...


Først... Jeg blev total Happeh over at mig og Mi-chan nåede at lave Mukuro tridenten færdig ^^b Selv om jeg må indrømme at min perfektionisthed ikke var helt tilfreds.. jeg ved godt jeg sjuskede lidt i bunden af selve tridenten.. men jeg er ret glad for at ingen lagde mærke til det >w<; Yeaah ingen udover min Mi-chan self.. -____- He just hates me... but yeaah xD Happeh Happeh... desværre nåede jeg heller ikke at få min Paryk.. [deprimeret over det der så skete da jeg kom hjem...] men jeg var så heldig at jeg fik lov at låne Bianchis ^^b Thaank you so much! TwT~


Jeg var helt overrasket over der var så mange mennesker i cosplay.. og der var ikke så mange fail cosplayers som cosplayede fra de overcosplayede serier~~ ♥ Der var så mange flotte cosplayers... Er helt emo over jeg ikke fik taget så mange billeder i år D: men De cosplays som fangede mig mest i år var: KHR ♥ Kuroshitsuji ♥ Hetalia ♥ Pandora hearts ♥ So Damn amazing... TwT

Weekenden forsvandt så hurtigt~~ eller Lørdag var bare så langtrukken at jeg kunne dø... seriøst.. Der var op til flere gange hvor jeg røv kedede mig... -____-;; gik rundt alene og ledte efter folk jeg kunne snakke med/gå rundt med, men Takket være Yamamoto[Johanne], Tsuna[Melanie] og Nii-chaan[William] havde jeg det alligevel sjovt selv om vi kedede os.. xD Vi kedede os bare på en sjov måde!! xD Vi deltog i Fotohunt~~ vi var skide ukreative og hurtige x'D Tror vi vandt.. men hvad vi vandt ved jeg virkelig ikke... forstår NADA o...o vi kom først og sådan men vi fik altså ingen præmie... TwT og efter det kedede vi os igen xDD Jeg er også suur over at de ikke havde mere Lemon mirinda ;W; Smagte så fantastisk surt~~

Men det var en super hyggeligt con~~ ^^ med en fantastisk cosplay konkurrence og med en masse vidunderlige folk~~ Er trist over jeg ikke nåede at snakke med alle.. eller tilbringe mere tid med forskellige mennesker.. Savner allerede dem alle sammen... Kan virkelig ikke vente til Genki eller endnu værre J-popcon.... T________T Jeg kunne især godt lide Søndagen!~~ mest fordi vi tog KHR pictures på legepladsen!~~ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ og fordi jeg kunne sidde og slappe af og ikke gå rundt og finde folk som de 2 andre dage.. eller det gjorde jeg nu også.. men lidt mere afslappet tror jeg xD ♥

Jeg synes priserne var givet rigtigt til Cosplay Showet~~ eller nogle af tingene kan man diskutere~~ synes det var godt at Tatiana[Finland] vandt bedste craft, Liv og Astrid[Ponyo] vandt bedste Act og Josefine, Samie, Hana og Sverige..[Hetalia] vandt bedste laugh~ men synes også Yugi og Kaiba kunne have vundet den xDD var seriøs flad af griin da jeg så de 2 acts.. So love love love ♥ Total velfortjent! ^^ men SVS speciel ved jeg ikke helt om jeg synes burde være gået til Hetalia krig ting ting.. især ikke efter personer[navne nævnes ikke] fortalte de havde taget idéen fra Youtube.. men de var i hverfald ikke dårlige~ ^^ og London Expo?.. Synes helt sikkert at Anne skulle have vundet~ det var så AMAZING! elskede dansen, den måde hun havde sat sangene sammen på~ everything.. ud over den lille detalje at hun var Miku.. hvis hun havde en hvilken som helst anden Vocaloid havde det været bedre.. især fordi Naka vandt sidste år som Miku.. mig og Rin var ret enige om at hun skulle have været Luka~ ♥ men hun fortjente at vinde slet ikke det.. det havde bare været 100% støtte hvis det var Luka eller en anden vocaloid xD

Togtur var deprimerende... men hyggelig alligevel! ^^ Taak for turen Adam og andre personer jeg ikke kendte~ ♥

Nå men efter jeg kom hjem og gik på Facebook døde jeg lidt.. Jeg ser så DAMN fed ud på billeder T___T ikke at jeg ikke er det.. så bare endnu federe ud end jeg troede jeg var.. Jeg går simpelhen på kur.. eller bliver virtuel.. så kan jeg altid regne med Photoshop hvis noget går galt xDD vil gerne indrømme at jeg har redigeret lidt på de 2 billeder så jeg ser mindre fed ud.. xD nå men dejlig og fantastisk con, som jeg gerne snart vil have igen... tror dog ikke jeg tager til Yari con.. I'm still a kid for god's sake >w< og for ALDRIG lov af min mor anyway xDD

Jeg skriver alt for lange indlæg... owo men bruger jo også min blog som dagbog.. meget detaljeret nederen dagbog xD så lange indlæg plejer jeg også at skrive i bog form.. xD nogen gange længere x'D

Alle Billeder er taget fra Facebook~ Fotograf:

リ ー ナ ★ O U T

No comments:

Post a Comment