Friday 9 July 2010

» New Music ♪

Mood: \( >)w(< )/
Listening to: Haru Haru - Big bang
Drinking: nothing
Eating: Nothing
Reading: Nothing
Watching: Nothing
Addicted to: Nothing
Doing: Trying to make GTX

I dag var jeg hos Zaa-chaaan~~ ^^ ♥ Jeg kom desværre til at køre lidt for langt med bussen!.. Jeg ved virkelig ikke, hvordan det skete... var ellers 100% jeg holdte øje med stoppestederne!~ men heldigvis kunne jeg bare tage metroen et stop tilbage!~ Yayness! ♥

Det er faktisk ret lang tid siden, siden sidst jeg besøgte Zarah!~~ Så det var virkelig dejligt at se hende igen~ Hver gang jeg er hos Zarah bliver mit musik bibliotek opdateret! xD Det er helt utroligt, så meget musik hun har~~ *O* Denne her gang blev jeg opdateret med noget K-pop og nogle lidt anderledes J-pop end det hun plejer at sende mig~ Så nu har jeg Big bang, Super junior, Wonder girls, Maki goto, Koda kumi osv. ^^

Udover det så var vi total gået i manga og anime mode~ :3 Jeg har jo set Angel beats, som også er lavet af Key [skaberen af Clannad, Kanon, Air TV] Jeg elsker deres animeer~ De er altid 1. sørgelige 2. rigtig søde 3. memorable ♥ Yayness!~~ for ikke at nævne, at den sang som Lia har sunget til den: My soul, your beats er total dejlig~~ Jeg har taget so much liking til sangen, at jeg gerne vil lære at spille den på klaver~ Så jeg skal på node jagt!~~ =3 men glæder mig til at Zarah har set den så jeg kan snakke med hende om den~ Måske man skulle overveje at cosplaye den~~ Ville nok vælge Kanade~ ♥ Über cute Angel-chan~ ♥

Vi kom også ind på Death note~ Jeg har jo fået læst den... endelig.. xD og vi ved alle sammen at Zarah elsker Light~ ^^ Jeg fik dog en svaghed for Matt~~ >U< bare synd han *beeep* og ikke er med i så lang tid D: Jeg er faktisk en smule i tvivl om, han er rødhåret eller blond.. i animeen er han vidst blond og i mangaen er han rødhåret?... Et af de mange spørgsmål, som plager mig!...

men jeg blev og spiste hos Zarah~ Det var rigtig hyggeligt, fordi vi selv lavede mad~ Ved ikke om, det er en ting, vi bare har, men vær gang vi er sammen, laver vi mad~ Jeg tror det startede efter vi lavede bento sammen til CR! xD Furuba Bento~ ♥ Den blev så sød... men tangen smagte ikke godt til sidst!!! D: Den blev slatten.. men denne her gang lavede vi pasta med bacon-kødsovs! ♥ Moms~ Smagte rigtig godt *O* Muuuh.. bliver helt sulten af at tænkte på det nu! >____<; Det var i hvert fald en super dejlig hyggelig dag~ ^^

Har først lagt mærke til at det hele er skrevet på dansk nu... =w= nægter at rette det... Whatever..

リ ー ナ ★ O U T

No comments:

Post a Comment