Thursday 8 July 2010

» One piece ♥

Mood: Happy go Lucky power ★
Listening to: We are - TVXQ
Drinking: Water
Eating: Nothing
Reading: One piece
Watching: Nothing
Addicted to: One piece
Doing: Looking at the new RPG

~Danish Time~~
Sooooooo I går tog jeg hjem til Celia~~ Vi var først i Rosengårdscenteret~~ Vi gik rundt liek i hele centeret flere gange og snakkede bare om stort set alt mellem himmel og jord.. mega hyggeligt.. vi kunne heller ikke rigtigt bestemme os for hvilken vej vi skulle gå og hvad vi skulle xD Så hver gang var det liek this:
Lina: Hvilken vej?
Celia: Det ligemeget hvad vil du?
Lina: Uhm jeg er lidt ligeglad hvad vil du?
Celia: Jeg er også ligeglad
Silence~~~~
Lina: *Tager Celia i hånden og trækker hende af en random vej~*

også ender vi i en blindgyde og går tilbage xD og når vi så skal noget:
Celia: Er du sulten?
Lina: lidt ikke rigtigt er du?
Celia: Lidt, hvad vil du have?
Lina: Dunno, er ret kræsen, hvad vil du have?
Celia: Uhm er lidt ligeglad
Silence~~~
Celia: vi kunne prøve *nævner noget*
Lina: Det kan jeg ikke lide
Celia: *nævner noget nyt*
Lina: Kan jeg heller ikke lide
Celia: OMG LI-CHAN, uhm hvad med Natros
Lina: *LYSE OP OWO* DET KAN VI GODT

og Celia lol'er af mig xD Eeeej det var mega sjovt i centeret~~ Synes 'mr. Goodlooking' var mere skræmmende end han plejer at være når jeg er i rosengårdscenteret T____T;;; Han talte faktisk til os.. det fordi Celia er Sexy xD ♥

LOL der var også den her onde ekspedient.. eller onde og onde, tror mere det var mig som gjorde han blev lidt 'ond' Fordi jeg gjorde opmærksom på det han sagde.. xD Vi var i bog&idé for at købe One piece ♥ og da vi gik op til kassen, spurgte ekspedienten om det var en gave også røg det bare ud af min mund: CELIA HVOR GAMMEL TROR DU, HAN TROR DU ER?!.. jeg tror nemlig han synes hun er for gammel til børne tegneserier! [Det som jeg havde skrevet er blevet slettet af blogspot så ved ikke hvor meget jeg har lyst til at skrive det igen..] hmm og celia var bare liek: nej da, man bliver aldrig gammel for manga. Totally AGREED~~ ^^b

Efter det fik vi nogle Lækre Nachos -coughmedaltmuligtjegikkekunnelidebough- lol, men de smagte goooodt~~ dejlig dejlig~~ og efter nachosne valgte vi at få Coldstone is~~ ♥ delicious~

Om nom nom nom ♥ Blev rigtig feeed~ tør faktisk ikke veje mig 8(>0<)8 men problemet der var bare det tog mig næsten 20 minutter at bestemme hvilken is jeg ville have! T___T; Celia som havde banan chocolade something var næsten færdig, da jeg endelige havde bestemt mig~~ ^^; Fordi de ikke havde Lemon is, som er min normale combo med Daim chocolade, vidste jeg ikke hvad jeg skulle vælge.. endte dog med Jordbær is med Skumfiduser (som var for hårde.. yeah brok brok brok) Kiks og hvid Chokolade~~ Om nom nom nom ♥ Lækkert *U* men intet slår altså lemon is >3<

Derefter tog vi hjem til Celia, hvor vi hyggede os med lidt computer spil og One piece~ Vi kom til at tale om alt muligt, og mange forskellige emner, det overraskede mig faktisk, at vi havde så meget at snakke om, men det gjorde bare hele tilværelsen super dejlig og afslappende. Derefter fik vi pasta salat~ Utroligt med hvor meget jeg kunne overraske Celia med, ved bare at fortælle hende hvad jeg ikke kunne lide ^^; Efter vi havde spist gik vi ind for at se film~~ Super movie night~ ♥ Der var så mange valgmuligheder.. ~~ det var virkelig svært at vælge.. jeg skulle bare sige: Jeg er sart og kun kunne fjerne halvdelen af dem lol.. xD men vi endte så med at se X-men~ Ja jeg har aldrig set X-men Okay!... det var mega hyggeligt. Dejlige film.. lidt skræmmende nogen gange.. Jeg kan virkelig ikke fordrage Rouge.. =W= Annoying brat.. Lol det var egentlig lidt overraskende for mig selv, at jeg brokkede mig SÅ meget, som jeg gjorde.. jeg er vandt til at se tegnefilmen så jeg blev ved med at sammenligne med den.. Historien er ret meget anderledes. Vi nåede ikke at se den tredje film så den gemte vi til Dagen efter~

Den næste dag~ Vi vågnede utroligt sent.. xD Virkelig virkelig sent.. men vi gik også sent i seng så det er vel Okay~ ♥ Vi skulle selv lave morgenmad/brunch..~ Hvilket blev ret mixet amerikansk retning ting ting, med pomfritter og pandekager!~~ Rigtig usunde! xD men det smagte godt! ♥

Derefter så vi X-men 3~~ og jeg er så enig i Celia om, at den ender så åbent!... De burde virkelig lave en 4'er~ Derefter tog jeg hjem~ Efter et fantatisk døgn~ Jeg savner allerede at være der! D: One piece FTW

Who's gonna be the next crew member?~~ ♥

リ ー ナ ★ O U T

No comments:

Post a Comment