Wednesday 21 April 2010

☂ Catching the weather

Mood: Rain + Snow + Sun = LOVE~
Listening to: Kiss the rain - Yiruma
Consuming: cupcake~
Creativity: Cr profile..
Addicted to: Raaaain~~ ^^
Doing: Watching Tv.. xD


After chatting with people on Facebook yesterday I was sooo Happy.. Seriously I was thinking about it the whole day >0< like Anton from my class watch ANIME?!... I AM TOTALLY CHOCKED! and I still am.. TwT;; but somehow I am happy too because then we can talk about it or have something to talk about~~

but yeah I was thinking about it the whole day~~ and maybe the dream I had yesterday had an influence too.. 8(>////<;)8 I was freaking out all the time almost screaming being totally HYPER... and the fact that I met Yugi this mornning helped a lot too! We finally did it!! We have talked about trying to meet each other in the mornings but I think I am too sleepy to notice...

[changing to Danish ... ><]
Såå idag var en total fed dag! også fordi i fysik timen så legede vi med magneter altså ikke kedelig magnet undervisning. Vi seriøst LEGEDE! Elsker bjarne han er en herre sej lærer 8DD. Det var også helt utrolig i Dansk der var ULTRA stille.. min klasse er normalt en larme klasse.. man kunne bare se vi alle sammen var DØD trætte og ikke orkede noget som helst! xD

Jeg gik lidt tidligere også fordi jeg skulle til ørelægen! D: total nedern! men alligevel var jeg glad for at de havde et blad med noget Alice in Wonderland i~~ bare lidt trist over jeg ikke havde noget tetris spil med.. så kedede mig efter det.. og vejret omg omg totally love, men mærkværdigt! SNE på denne tid?.. jeg var så SUR over jeg ikke fik et billede af det. Det var så smukt total eventyr hogwart agtigt!! også fordi bygningen var så stor og næsten slot a like! xD også regnen tidligere i dag var total smuk og super fantastisk!~ *_____* Tænkte på Tokio Hotel Monsoon! xD elsker reeeegn~~ men nu skinner solen! mon der er en regnbue? OwO;; er så trist over jeg ikke fik billeder af i dagens vejr ;W;

men det har ellers bare været en dejlig og god dag med et total hyggeligt og rart vejr.. måske lidt vådt men godt ♥

リ ー ナ ★ O U T

No comments:

Post a Comment